Det praktiske
Mandag d. 22. april inviterer Portørernes Faglige Klub, medlemmerne til at deltage i padel turneringen ’PPT’. Der vil være et tilmeldingsgebyr på 100 kr. pr. medlem, som dækker:
Baneleje, evt. leje af bat, nye bolde til kampene, 1 stk. State, 1 stk. kildevand, 1 stk. proteinbar, evt. en præmie og evt. spisning.
Turneringen vil foregå i Racket Club Taastrup i tidsrummet ml. kl. 16-19.
Adressen er Bondehøjvej 20, 2630 Taastrup.
Efter turneringen vil der for dem der har lyst, være fællesspisning fra kl. 20 i Sallies Race Lounge, som ligger umiddelbart ved siden af padel centeret. Valg af menu kommer efter tilmeldingen.
Påklædning: Turneringen foregår indendørs, og banens underlag er kunstgræs. Et par gode tætsiddende sko er tilrådeligt, løbesko og lign. kan også sagtens bruges.
Hvad?
PPT er udover en padel turnering, tænkt til at være et socialt arrangement med fokus på samvær og gode kollegaer. Derfor vil der efter turneringen være mulighed for spisning i Sallies Racelounge, som ligger umiddelbart ved siden af Padelcenteret.
Turneringen vil denne gang foregå som en hold-turnering, hvor holdene deles op i to puljer, og derefter mødes i hhv. en finalepulje og en placeringspulje.Dermed forsøger vi at sikre, at alle møder ligeværdig modstand.
Tilmelding (tilmeldingen er lukket)
Ønsker du at deltage i Padel turneringen, skal du sende en mail til padel@pfkglostrup.dk.
I mailen skal du oplyse, om du er begynder eller øvet, om du medbringer dit eget bat eller ej og om du ønsker at deltage i spisningen efter turneringen.
Tilmeldingsgebyret på 100 kr. pr. person, betales til MobilePay Box 0162TG når mailen er afsendt.
Tilmeldingen er ikke gyldig uden betaling.
Copyright © Alle rettigheder forbeholdes